Fem tips til at gøre din webshop klar til Black Friday
Det amerikanske tilbudsfænomen, Black Friday, er de seneste par år kun blevet større i Danmark, og dagen falder i år fredag den 29. november 2019. Danskerne elsker gode tilbud, og der er mange penge at tjene for en webshop, hvis det gøres korrekt. Her får du fem tips til at gøre din webshop klar til Black Friday.
1. Vær aktiv i forhold til Black Friday
Første punkt er indlysende, men dog er alle webshops stadig ikke med på den. En webshop skal deltage og være aktiv i alle aktiviteter i forhold til Black Friday, hvis de vil udkonkurrere deres konkurrenter. Hvis en webshop ikke har rabat på denne specielle dag, vil potentielle kunder blot gå til dine konkurrenter.
2. Få rabatterne på plads
Du tiltrækker kunderne ved store rabatter, og hvis kunderne føler, at de får et bedre tilbud hos dig, vil de foretrække dig frem for dine konkurrenter.
3. Sørg for billige varer.
I forlængelse af punkt 2 er det vigtigt at have økonomien på plads, hvis du skal tilbyde store rabatter på Black Friday. Hvis du gerne vil tilbyde ekstra store rabatter, skal du sørge for at købe dine varer ekstra billigt ind. Mange virksomheder køber varepartier, som oftest fås langt under den normale indkøbspris. Se vores billige partivarer.
4. Forbered webshoppens hjemmeside
Hvis du formår at markedsføre din webshop korrekt, vil det komme meget trafik ind. En meget større mængde trafik end normalt kan forårsage nedbrud af hjemmesiden. Sørg derfor for, at teknikken kører 100%.
5. Sørg for ekstra tiltag
Hvis du skal differentiere din webshop fra andre webshops, skal du have små ekstra tiltag, som gør forskellen for, om de vælger din webshop eller konkurrentens. Dette kan f.eks. være særlige tilbudssider, sorte farver, gratis fragt eller et begrænset antal af bestemte varer, så varerne virker endnu mere spændende for kunden.
Få tre tips til at tjene mere på Black Friday med varepartier
Comments are closed.